zondag 28 augustus 2011

Receycling





Zoals je kan zien ben ik echt geïnspireerd door de challenges van Magnolia Tomic .
Elke week is er een nieuwe opdracht en ik wil meedoen omdat ik daardoor ook nieuwe dingen doe .
Het is prettig en boeit me .
Deze week was de opdracht om spullen te recycleren in je project of kaart . http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/08/challenge-12-recycle-special-magnolia_229.html
Zoals je zag heb ik een boodschappen tasje bewerkt met nog enkel ander spullen die ik recycleerde.





Je ziet dus dat ik buiten de tas ook een tag en het zakje roosje gebruikte.
De knoopjes kreeg ik ooit eens van mijn mama toen ze hoorde dat ik dat wel kon gebruiken voor mijn hobby.
De volgende foto's tonen meer details.





De knoopjes rijgde ik aan DMC file d'ecose , die ik eigenlijk al bijna twintig jaar liggen heb.
De gebruikte copics die zie je hier.



Ik gebruikte Tilda paper stack, een Martha Steward pons, enkele pearls, Mulberry street flowers, enkele meeldraden en ....
mijn gerecycleerde tas, tag , roosjes en knoopjes.

Ik vond dit heel fijn om te maken.

Bedankt aan ieder die mijn blog bezoekt en een berichtje nalaat .
Een heel fijne zondag gewenst

Lieve groeten ,

Magda

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje zeg, succes bij de TOMIC.
    gr.Jannyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a terrific idea! How come I never thought of this? And it turned out beautifully!

    Thanks for sharing and for joining us at TOMIC!

    BeantwoordenVerwijderen