donderdag 18 augustus 2011

Believe in the magic






Deze week was de opdracht "monochromatic" bij http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/08/challenge-11-monochromatic.html
Ik heb dus mijn kaart gemaakt in één kleurtint .
Voor de huid en haren mocht je blijkbaar wel je kleuren gebruiken .
Het is wel de eerste keer dat ik zo een kaartje maak .
Gewoonlijk is er nog wat kleur bij voor de bloemen of ergens een ander detail.

Het designpapier komt van Magnolia "Vanilla dots" en Maja design "Life by the sea".
Een tekststempel van Magnolia en Whiff of joy.


Bedankt dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog en heel fijn dat je een bericht naliet.
Een heel prettige avond
Lieve groeten en tot ...

Magda




4 opmerkingen:

  1. I'm in love! This so beautiful! What a stunning card!

    Thanks so much for joining us at TOMIC this week! Hope to see you again!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje mooie kleurtjes, leuk dat je mee doet aan de TOMIC.
    gr Jannyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card! Full of magic!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera!!
    Met dit kaartje kwam ik in de top 3.

    BeantwoordenVerwijderen