vrijdag 12 augustus 2011

Masking stamps



Deze week heb ik een kaartje gemaakt om deel te nemen aan de wedstrijd van Magnolia Tomic challege10
De opdracht was masking stamps en ik koos, zoals je kan zien , voor een kersttafereeltje.
Voor de layout van mijn kaart heb ik me laten inspireren door Karitan Korttimylly.
Van Magnolia gebruikte ik het papier en drie stempels.
De ronde tekststempel is van Lili of the valley, ik vind deze reeks zo mooi en gebruik die dan ook heel veel .
Het lint en de witte bloemen in stof kocht ik bij Ava.
Verder gebruikte ik de perlen-pen , een hoekdecoratie van Melissa Frances , velvet fock om een schapenvacht effect te krijgen .
Enkele bloemen en nog een borderstempel van stempelglede.
Om te kleuren gebruikte ik copics en die kan je hier zien.



Leuk dat je even kwam kijken en een berichtje schreef . Het is fijn om te lezen.
Aan ieder van jullie wens ik een fijn weekend en heel veel liefs

Lieve groeten en tot ...

Magda



3 opmerkingen:

  1. heel erg mooi geworden, Magda!
    een heel fijn weekend!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Magda - what a very pretty white card. I love it! Thanks so much for joining us at TOMIC this week! hugs Zoe xxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oma het is heel mooi wat je gemaakt hebt ik sta er van versteld.Zo mooi ik zou het nooit zo mooi kunnen.ik wist zelfs niet dat je dat stempeltje had.ps:ik mis jullie allemaal .Doe de groeten aan opa en isabel. liefs mona

    BeantwoordenVerwijderen