zaterdag 1 december 2012

Kerstmis / Christmas

Lieve mensen,
Zoals gezegd, vandaag start de nieuwe challenge bij DMCC.
De opdracht is eenvoudig ; maak een kerstkaart
Wij verwachten dan ook veel deelnemers en zijn benieuwd naar jullie creaties.

Dear friends,
As you know already, today starts the new challenge at DMCC.
It's an easy challenge ; make a Christmas card.
We are looking forward to see all your fabulous creations!






Aan de voorkant wilde ik Tilda gebruiken en zij laat weten dat Kerst in aantocht is.
Binnenin heb ik mijn wensen een plaats gegeven en het Kerstverhaal.
De gebruikte papieren zijn van Pion.

At the front of my book card  I used Tilda who is announcing Christmas.
Inside I pictured the story of Christmas en my wishes.

Gebruikte materialen
Used materials
Pion papers " Silent Night"
Some local lace and doily.
The beautiful flower and Trinket is from L&L.
Magnolia leaf
Stamps from Magnolia ,
Sentiment ( big) stamp from Maja design .

Bedank voor jullie bezoek en hartelijk dank voor uw berichtje!!
Ik wens jullie een heel fijn en gezellig weekend.
Thanks a lot for your visit and lovely comment
I wish you all a nice weekend.

Lieve groeten en tot ....
Lovely regards and until...

Magda

7 opmerkingen:

  1. heel erg mooi, Magda, leuke Tilda en bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig heb je dit gemaakt Magda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouwiiii Magda....wat zie ik hier toch weer voor moois.
    Jouw kaartjes zijn zo gigagaaf. en helemaal in mijn smaak....Pion:)
    Super gedaan joh, en allemaal kleine leuke details, niet te veel niet te weinig maar ow zo leuk:)

    Ikke ben alweer benieuwd naar je volgende freubel...dus voor jou geen weekend maar een beetje door knutselen dus..lol

    Lieve groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps....ik zal kijken of ik binnenkort een tutorial op mijn blog kan zetten over strikjes maken met seam binding:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Magda.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, Magda! Love the way you use those Pion papers! Gorgeous! Hugs, Elizabeth x

    BeantwoordenVerwijderen