zaterdag 16 november 2013

Mo's bloemenmeisje


Welkom lieve vrienden,
Welcome dear friends,

Ik heb enkele prachtige stempels van Mo Manning kunnen kopen, met digi's lukt het me niet goed.
Ik heb liever de echte stempel, die kan je veel fijner afdrukken.
Heel eenvoudig kaartje. Ik gebruik steeds een witte kaart als basis en daarop heb ik een Pion design papier gekleefd om het bruine randje te bekomen.
De randen zijn bewerkt met de Distress tool en machine gestikt.
Ingekleurd met Copics,  alleen is mijn gezichtje te oranje naar mijn gevoel; volgende keer beter.




Hartelijk dank voor jullie fijne reacties!!
Thanks a lot for your nice comments!!

Prettig weekend!
Have a nice weekend !!

Vriendelijke groeten,
Lovely regards,

Magda

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een prachtig kaartje Magda!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is zo'n schatje!
    Ik heb haar zelf ook, maar nog niet ingekleurd!
    Ik krijg nu wel inspiratie, bedankt!
    Het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Magda ohhh wat een plaatje en zo schitterend ingelkleurd, echt prachtig gedaan.
    En die eenvoud siert de kaart enorm !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel mooi!
    Je kan zo schitterend inkleuren. Daar ben ik echt jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your pretty CAS style cards, Magda. So fun to see you color some other images than Magnolias too:) This one is so beautiful and your coloring is wonderful. Hugs, Elizabeth xx

    BeantwoordenVerwijderen