woensdag 23 mei 2012

Pion design

 Lieve mensen,

Vandaag toon ik jullie mijn kaart die ik maakte met een opgegeven sketch.
De Pion design spring sketch.

Dear friends,

Today I show you my card made with the sketch from the Pion design spring challenge.





Zoals je kan zien heb ik enkel het Pion papier  uit de serie "Till Far" gebruikt  zijnde: "flowers for father" en "Handsome"
De randen zijn gestikt en bewerkt met Cotton Fibre en witte acrylverf.

I used only the" Flowers for father" and" Handsome" from the collection"Till far" from Pion design.
The edges are stitched and I added some " cotton fibre" and white acrylic paint.


Een detailfoto van beide kanten van mijn verborgen tag.
A detail from both sides from my hidden tag.



Ik gebruikte enkele bloemen , chandeleer, en een lint. 
De tekst op de tag is van the greeting farm " butterfly wishes"
De andere teksten komen van het Pion papier.


I have used some flowers, chandelier, and a ribbon.
The sentiment on the tag is from The greeting farm " Butterfly wishes"
The other sentiments are from the lovely Pion paper.

So, I wish you all a lovely week and hope to see you again on my blog.
Thanks for the lovely comments!!!

Bedankt om even langs te komen en heel lief van jullie om even een bericht te schrijven !!
Ik wens jullie een prettige, zonnige en liefdevolle week.
Ik hoop natuurlijk jullie terug te zien op mijn blog.

Lieve groeten en tot ...

Magda

8 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig dit kaartje!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MAGDA!!! im picking my jaw up from the floor!!! this is sooooo beautiful, all of the detail and everthing and isnt that image just beautiful too , stunning my lovely freind xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooohhhhhhh, wat is DIT geweldig mooi!!!!!!!!! Wat heb je dat schitterend gedaan, complimenten hoor!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart zeg, het babytje is ook een schatje, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my, Magda, this is abselutely stunning! So soft and sweet!
    Thank you for sharing!
    Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is just adorable ♥
    Love it ♥
    Hugs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen