vrijdag 27 april 2012

Zomaar...



Vandaag een stempeltje back in time.
Een eenvoudig kaartje met papier van Marianne Design en een papieren kantje.

Sinds ons verlof heb ik het echt wel druk gehad.
De schilder is ook aan het werk en tegen maandag moet er een kamer leeggemaakt worden.
Morgen is het communie van mijn petekind en dan hebben we ook geen tijd om andere dingen te doen.
Leuk is wel dat we dan de ganse familie zien.
Dat is voor ons niet gemakkelijk.
Ik kom uit een gezin van acht, dus je kan je de hoop mensen al voorstellen veronderstel ik.
Al die kinderen en kleinkinderen ...

Bedankt om even langs te komen en vooral voor je berichtje!!

Een heel gezellig weekend en tot ...

Lieve groeten,

Magda

7 opmerkingen:

  1. mooie kaart en mooi ingekleurd
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje weer! Gezellige dag morgen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Magda this is beautiful and the die cut circle is gorgeous what a lovely card darling xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart zo in het zwart/wit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien in jouw ogen eenvoudig maar ik vind hem toch heeeeeeel mooi. Heel mooi ingekleurd en ik vind de opbouw helemaal super.
    Een hele fijne (drukke) dag morgen, geniet van het bij elkaar zijn.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super leuke kaart, Magda!
    ik hoop dat jullie gisteren een gezellige dag hebben gehad! en succes met schilderen!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen