donderdag 24 november 2011

Lili of the Valley




Dit kaartje heb ik gemaakt met een die-cut van Lili of the Valley.
Ze zijn echt bijzonder mooi en sommige zijn zeer schattig.
Het is eens gemakkelijk als je in tijdsnood zit.
Je hoeft alleen maar je kaart te maken en het inkleuren is reeds gedaan voor jou.
De ronde tekststempel is eveneens van Lili of the Valley.

De kleintjes zijn ziek en dus heb ik voor niets tijd.

Lieve mensen , ik wens jullie een heel fijne dag en dank je wel om even te komen kijken .

Lieve groeten ,

Magda

4 opmerkingen:

  1. heel erg mooi geworden, Magda!
    beterschap voor je kleinkinderen, ik hoop dat ze snel weer beter worden!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is beautiful! love the soft colour palette! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag tante Magda,

    Ik heb verschillende posts op uw blog bekeken, en vind dat u een zeer mooie blog heeft :)
    Het hartje dat u voor Mona gemaakt heeft vind ik werkelijk prachtig!
    Ook dit kaartje en het andere kaartje van het bruidspaar vind ik leuk :)
    U maakt echt hele mooie dingen!

    Groetjes Valérie

    BeantwoordenVerwijderen