zondag 2 oktober 2011

Zomaar, even een kaartje



We zijn er even tussenuit geweest en de vakantie heeft ons deugd gedaan .
Hoe kan het anders met zoveel zonneschijn!
Vandaag nog, 2 oktober, zijn we gaan fietsen in een zomerjurk!
Ik hoop dat jullie ook de tijd genomen hebben om van deze nazomer te genieten.

Dit kaartje heb ik al een hele tijd geleden gemaakt .
Ik vond dit wel een mooi meisje en wilde eens een totaal andere kleur gebruiken.
Het kantje dat ik gebruikte is echte oude kant, die kreeg ik onlangs van mijn mama.

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken en lief van je om een berichtje na te laten .
Het is altijd heel leuk om te lezen.

Een fijne week en tot ...

Lieve groeten ,

Magda

2 opmerkingen:

  1. Your card is beautiful! So, so pretty! The coloring is amazing! Great job, Magda! XXX~Darla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag oma het kaartje is heel mooi !!! Ik wou dat ik zoiets moois kon maken .En de klerenkombinatie is ook zo goed . En dan ook nog zo een leuk stempeltje .Veel groeten Mona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen