vrijdag 6 mei 2011

wedding congratulations



Dit kaartje is speciaal gemaakt voor het huwelijk van Bart en Vanessa.
De foto is buiten genomen omdat die anders onvoldoende helder was.
Ditmaal gebruikte ik een die-cut van Lily of the Valley en deze bewerkte ik met stickles .
Op de detail-foto die hierna volgt is dat beter zichtbaar.



De binnenzijde toont een foto met de tekst van The Greeting Farm zijnde "Butterfly dreams" en daar horen dan ook vlindertjes bij. De vlindertjes zijn bewerkt met stickles en pareltjes.
Als de foto voldoende duidelijk is dan kan je de tekst lezen.



Als laatste een beeld van de volledige binnenkant van de kaart en dan kan je zien dat er ook plaats voorzien is om een persoonlijke wens te schrijven , wat we natuurlijk ook zullen doen .



Ik wens iedereen een prettig weekend en feest van de moeders.
Nu moet ik me dringend omkleden want ik wil nog om roosjes gaan . Daar wil ik enkel de blaadjes van gebruiken om straks uit te strooien bij het buitenkomen van de kerk.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor de reactie . Het is fijn om te lezen.

Lieve groeten en tot ...

Magda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten