vrijdag 25 maart 2011

Appelblauwzeegroen



Heb dit kaartje gemaakt voor een jong meisje en dus wilde ik een fris kleurtje.
Eigenlijk heb ik een beetje zitten zoeken om een leuke layout te vinden en uiteindelijk besloot ik om als achtergrondpapier hetzelfde te gebruiken als datgene waar ik eerder een stukje had uitgesneden met een nestabilitie.
Het witte ribkarton heb ik een beetje kleur gegeven met de airbruch.
Bloem en chandelier zijn van Magnolia evenals de swirl.

De gebruikte copics kan je hier bekijken




Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en vooral voor het nalaten van een fijne reactie.

Prettig weekend en geniet van de eerste lente!!!!!

Lieve groeten en tot ...

Magda

1 opmerking:

  1. een super mooie kaart, Magda, de kleur is geweldig! een heel fijn weekend!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen