woensdag 22 december 2010

Kerstkaart

Hallo allemaal,

ik heb dit blog even overgenomen van mijn moeder om mijn kerstkaart voor dit jaar te tonen. De stempel is een Gorjuss Girl die ik ingekleurd heb met copics in de 3 kerstkleuren. Daarna heb ik de stempels ingescand en ben ik verder gegaan met digitaal scrappen. Zo kan ik toch kaarten maken als ik niet thuis ben, ongeveer 11 maand per jaar. Ik moet zeggen dat digitaal scrappen een hele goede oplossing is voor mensen die veel van huis zijn.
De font is van Beyond Wonderland en het achtergrondpapier heb ik gedownload maar weet helaas niet meer waar. Er zijn in elk geval enorm veel sites waar je ofwel je digitale papieren kan kopen en zelf heel veel sites waar je je zelf gratis kunt downloaden.




Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden ondanks het feit dat ze deels digitaal is.

Een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar,

Isabel

3 opmerkingen:

  1. Isabel,
    Ik vind je kaartje gewoonweg PRACHTIG !!!!!
    Mooi gekleurd , enig idee( drie op een rij ) en je achtergrond met swirl alsook het gekozen lettertype voor je tekst BIJZONDER !!!!!!!!
    Die drie lijntjes is ook leuk gevonden !
    Dikke kus van mij voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk geworden, Isabel!
    fijne Kerstdagen voor jullie allemaal en groetjes aan Magda!
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gelukkig en gezond nieuwjaar, Magda en Isabel (en familie)!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen