woensdag 14 maart 2012

Blauw en wit



Dag lieve mensen, ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
De zonnestralen hebben dan toch de kracht gevonden om door te breken.
Voor morgen voorspelt men ongeveer 18°, wat zou dat deugd doen.
Dat doet ons natuurlijk verlangen naar die zomerse dagen.
Aldus mijn sentiment, wat van LOTV is.
De weathered clock van Tim Holtz, die intussen door iedereen gekend is .
Onlangs heb ik die gekocht omdat ik dat wel nuttig vond, zeker in functie van een jongenskaart.
Echte schelpjes, vorig najaar gevonden op het strand.
Basic card stock en een papier van Magnolia, gestikt en met crackle paint bewerkt.

Ik wil deelnemen met dit kaartje aan de challenge van Just magnolia , en Simply Magnolia : anything goes.

Ik wens jullie nog een fijne week en gezellige avonden.
Bedankt voor jullie bezoekje en vooral voor jullie reactie aan mijn blog.

Lieve groeten en tot ...

Magda

2 opmerkingen:

  1. heel erg mooi kaartje, Magda, zo leuk afgewerkt met die schelpjes!
    geniet van het lekker weer, doe ik ook!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow darlin this is beautiful I love how you have used colour on this card and Ilove that big old clock face its brilliant , have alovely day xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen