woensdag 1 september 2010

Een bedankje



De afgelopen maand heb ik enkele dagen een cursus kalligrafie gevolgd.
Aangezien ik volledig onwetend was mocht ik eraan deelnemen zonder voorafgaand materiaal aan te schaffen .
Op die cursus was er een dame, Marga, die heel wat mooie dingen maakte.
Zij was zo lief me enkele van haar spulletjes cadeau te geven .
Omdat ik haar nog eens extra wilde bedanken heb ik voor haar dit kaartje gemaakt.
Ik deed dan ook een poging om het aangeleerde schrift te gebruiken . Het is verre van goed , maar ja , elk begin is moeilijk nietwaar.
Ik zal dus nog heel wat moeten oefenen .....

Bedankt weer voor je bezoekje en fijne reactie
Lieve groeten en tot...
Magda

1 opmerking:

  1. Dag mama,

    ik vind het toch heel mooi hoor. Dacht dat de bedankt een stempel was dus ... :)

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen