dinsdag 17 november 2009

Choucou en Agadir



Ik ben voor 3 dagen in Agadir op mini-vakantie bij mijn schatje! Mijn valies is gemaakt om naar huis te komen (nog 1 week en ik ben effe thuis whiehie!!!). Ik heb alleen een groot probleem en dat is mijn bagage. 1 grote valies, 1 kleintje en dan nog 2 sporttassen. Ik vraag me af of ik dat zonder al te veel extra te betalen op het vliegtuig krijg.

De kat van Marco is aangekomen op zijn eindbestemming en heeft gedurende de hele rit van Marrakech naar Agadir zitten krijsen. Het arme beest had nog nooit in een auto gezeten en had was dus enorm bang. Ze zit trouwens al niet graag in haar kooitje. Ik heb van haar een foto getrokken zodat je ze ook eens kan zien. Op de foto zit ze op bed. Haar favoriete plekje.


Het is een echte flosh. Ik zou haar zo houden, maar dat is helaas niet mogelijk.


En dit is het strand van Agadir, getrokken vanaf mijn kamer. Ik heb voor 2 dagen een deluxe kamer met zeezicht. Is het niet fantastisch een man te hebben die chef receptie is? hihi

Nu nog wachten op het zonnetje en de driedaagse kan beginnen.

Bon ik ga nog een kaartje plaatsen van de mama en dan ga ik een beetje genieten van mijn terras en de laatste minuten met "Chouchou" de kat.


Kusjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten